20/4 Tisdag

Good Morning cookies!

I dag har jag tid att blogga på morgonen eftersom min mami bestämde sig för att köra mig! oo vilken lyx!
Sitter här med en hallon smothie som smakar äckligt. Som alltid när jag lagar någon mat blir något fel. Vet inte riktigt vad det är för fel på den men jag vet att jag längtar efter turkisk yogurt, honung och crunches... mmmm...

På tal om ''mmm'' någon som har smakar den nya Marabou? Men passion? Är lite skeptisk till alla deras nya smaker, vågade inte prova julspecialen eftersom det på förpackningen såg ut att vara larver i den (haha) men jag har flitit provat alla andra tror jag. Sommarspeciallen förra sommaren var ju underbar. Jordgubbar och chocklad, kan det bli bättre?! Men efter att jag och min Sambo ätit x-antal paket tröttnade vi lite! ;) Favoriterna nu är klassikerna mjölkchoklad och nötmix eller vad den nu heter. Men jag älskar även Amigo och Digestive. Marabou Daim klarar jag inte av, det känns som om sockret fastnar i halsen på mig, ush!
Hahaha upptäckte just att jag ägnat nästan ett helt inlägg åt choklad! Varsogoda för den informationen!

Ska strax till skolan nu, ha en fin dag!
Puss och Kram!


Vilken är godast? svårt val? O nej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0