....

Hej alla!
Klockan är nu ganska mycket men eftersom jag sov i 20 min förut är jag inte så trött.
Nu har jag gått igenom hela häftet med matte och gått igenom lite olika formler, knappar på miniröknaren och omvandlingar mellan enheterna! Känns som om jag inte kan plugga mer nu, det gäller bara att komma in i tänkandet. Hoppas, Hoppas att nationella i år inte är ett av de svårare proven! Häftet vi fått att öva på inehåller mängder av nationella prov och de lättaste är de prov från långt tillbaka, 1999 och 2000 var jätte lätta! Medans jag höll på att gå under för 2008. Det kan väl inte vara så att vi blir smartare med åren!? eller!? kanske bättre gener? haha! ;)

Ska nu unna mig lite spanska som omväxling. Tänk vilken lyx, va? Spanska efter matten. Jag är så lycklig att jag hoppar omkring i mitt rosa rum till high-school-musical-musik och leker High-School-girl. Mitt liv är så fruktansvärt roligt nu. Så mycket vänner och killar runt omkring mig. Herr Fysik, Mr Biologibok, Matte-patte! Det tar alldrig slut!
Älskar mina nya vänner så mycket att jag spricker!
Vill inte för något i världen hellre sitta hemma hos Antonia eller Pauline och äta massa choklad i en mysig soffa och bara skratta omgiven av (så kallade) fina människor. Absolut inte. Jag vill inte heller ha tid att äta igen, eller gå på toa. Varför skulle jag vilja det?
Jag är så glad nu, tror inte jag kan blir gladare....

Ja, jag kände hur bitterheten sted allt eftersom inlägger blev längre...
Nu ska jag plugga (ÄNNU MER!) och sedan sova så jag kan vakna glad i morgon och skratta lika mycket och lite till som vi gjorde i dag med mina älskade vänner. JAg vill bara njuta av den tid vi har kvar tillsamans, i samma klass menar jag då såklart. Ingen av oss ska ju lämna jordens yta! ;)

Puss och kram, sov sött!
Ida

(ps. På fredag ska jag äntligen träffa Min Julia igen! alice den korven skulle göra något annat, för hon skulle igentligen varit med hon också. Har inte träffat dem på hur länge som helst! Puss på er!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0