Farväl mitt älskade New York, Hej... Göteborg

Halli Hallå!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för den fruktansvärda uppdateringen men jag har verkligen inte haft tid! (har jag inte nu heller men, men) Jag har inte hunnit uppdatera någnting eftersom det enda vi gjorde på hotellet var att sova, vi var ute heela tiden! Jag har tyvärr inte tid att uppdatera speciellt långt eftersom jag sitter i Laungen i Köpenhamn och måsye hinna med lite mer fysik. fan vad jag hatar den jävla fysiken! (förlåt för grova ord) Förstör hela mitt slut på semestern! Får i och för sig skylla mig själv då jag kunde ha pluggat hela veckan, men endå!

Har bara sovit ca tre timmar i natt och klockan är två i New York, kan någon förklara för mig VARFÖR jag är uppe och pluggar!?
Min dator har gått sönder dessutom. eller en liten flärp har lossnat. Jag är trött, och ofräch. Och jag vill inte börja skolan igen. Jag längtar efter min häst. Och mina vänner. Och min säng. Och jag vill INTE ha fysikprov.

Vilket possitivt slut på bloggandet denna morgon.
Ledsen för det. Nu ska jag... ja ni vet.

Puss och Kram
Ida



Älskade New York! Bilden på New York:s höghus och Frihets Gudinnan har jag tagit själv... från Helikopter.... ;)
Sen är det vackra Central park som vi bland annat åt frukost i en morgon. Bilden brevid frihetsgudinnan är från min favoritdel av New York, West Village!

Kommentarer
Postat av: Sara

Miss you so much!

Denna veckan har varit väldigt tråkig! Jag har inte gjort någonting inte äns pluggat!

pöss

2010-04-11 @ 20:20:11
Postat av: Anonym

La la la la so jealous of you, NYC is so amazing and your pictures look great!! I hope you had oodles of fun. Upload all your pictures from your trip as soon as you can, I can't wait to see NYC pics, as well as pics of your time with me in Tampa!!

2010-04-13 @ 04:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0