Goood (för sen) morgon!

Japp, jag och mami försov oss och skulle igentligen varit i stallet nu, men nej vi var för trötta.
Igår hade jag träning för Lollo och det gick piss dåligt. Men jag lärde mig ändå mycket och fick reda på ett och annat som jag hoppas att min mami snappade upp! ;)
I går kom brevet om gymnasieintagningen och jag kom in på mitt första val! Stolt kände jag mig då!

Dessutom kom mormor och morfar igår kväll. Men jag var sååå trött att jag somnade som en sten vid elva och orkade inte vara social någonting! Roligt barnbarn jag är!

Jag fick inte gjort något plugg igår nästan! Förrutom att skicka ett mail!
Men nu ska det blir ändring på det! I dag är plugg-dag!

Puss och kraam!
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0