I'm in Miami Bitch

Hello friends!

Idag har varit en bra första dag! Hemsk dag igår nämligen!
Sedan mitt senaste inlägg var allt bara jobbigt. VI fick åka på ett överbokat plan med barn som skrek och människor som hade fruktansvärd hosta. Inget sovandes med andra ord. Vi landade tidigare än väntat i Miami och trodde detts var bra. Men så fel man kan ha. Vi skulle hyra bil och var fast på deras kontor i tre timmar. Fucking wonderful. Det slutade med att jag satt och sov över alla resväskor och såg almänt shleten ut. När vi äntligen kom till hotellet kändes det som att komma hem. När vi är ute och reser bor vi nästan alltid på samma Hotell Kedja så doften av deras lakan var helt underbar. haha! Sov till sju, då vi gick på en promenad längst med stranden innan frukost. Frukosten var bättre än någonsin. Det var inte jätte mycket att välja på men det som fanns var underbart! all frukt, mussli, mini bagels (åååh, bagels. Det godaste som finns!) och ännu mera frukt.

Sedan tog vi en båttur till träsken och fick se alligatorer! Jätte nära. Det var riktigt coolt!
Efter detta, vi var klara runt 12, tänkte vi åka in till miami och titta lite. Vi bor nämligen i en stad lite söder om Miami, Fortloridale. Men det var trafik-cause och det tog tre timmar innan vi var tillbaka på Hotellet. Detta ledde till pytte lite solande och inget bad för min del. Men däremot tränade jag på gymmet (till desperata hemmafruar! ;D) och är nu uppe på rummet med en Starbucks Coffee.

Ska strax göra mig i ordning!
Hur har er dag varit?
Puss och Kram!


Syster med benutrymmet på planet!       Min middag igår.....


hrm.....                                   Jag och.... kan ni se baby-aligatorn? ;)


Jag och Syster på flygplattsen i New York Jag på stranden i morse

Kommentarer
Postat av: Alexandra

The beach looks so pretty, do you know which one it is? I've probably been to it before because I've been to almost every beach in the Miami area. I really wish I could be there with you, soaking up the sun instead of at home cleaning but I get to see you tomorrow so it's all good. I love you and your whole family so much and we're really looking forward to seeing you! Love, Alexandra

2010-04-02 @ 19:24:41
Postat av: Sara

Hello darling! Jag vill osså! men det är nästan lika bra här i Göteborg, stan är död och det regnar dygnet runt. YAY! Kolla din mail

Miss you bitch

2010-04-02 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0