kaka

(Förlåt för den knäppa rubriken men visste inte vad det skulle stå! haha)

Ni måste gå in och läsa Kenzas blogg idag om ni inte redan gjort det. Hon har så sjukt rätt! Varför kretsar människans hjärna bara kring pengar!? Galet ju!

I alla fall! Jag gick till skolan sen efter en gråtpaus med mami i luren. Vet inte vad det var med mig. Jag missade bussen och sedan föll allt samman. Tårarna bara sprutade, men det är typiskt mig, ett vrak helt enkelt!
Jag gick till skolan i mjukisdress och nästan helt osminkad, bara de rödaste partierna hade koncealer och bara lite brun (sanna mina ord sara! BRUN!) mascara på ögonfransarna. Jag såg ut som skit men det var så jag kände mig också, och nu vet hela skolan om det! ;) Men mina vänner gjorde mig gladare och piggare så fort jag fick se dem! Tänk vilken medicin de är? helt fantastiskt!

Nu ska jag gå och hjälpa syster med matten och sedan väntar lite matte för mig med innan det är dags för..... Svenska Hollywoodfruar! Woohoo!

Puss och Kraam!
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0