Kär!


I dag är jag helt underbart kär i livet! (poetiskt, ja!)
Det är sant! Igår var jag sur och ledsen, men inte idag! Jag är ju som en manodepprosiv person, lyckilg ena dagen och ledsen andra, men i alla fall. Jag är kär i livet! Det är så underbart att skratta och ha roligt. Att känna hur mycket man älskar människorna runt omkring sig, hur underbart det är att galoppera i skogen.

Hur fantastiskt mysigt det är att sitta vid matbordet med familjen och bara prata, Berätta om dagen! Att rida är det bästa jag vet. Att skratta och prata med mina bästa vänner är det bästa som finns. Att mysa är det bästa som finns. Att dansa är det bästa som finns. Att vara frisk är det bästa som finns. Att se mina vänner friska och lyckliga är det bästa som finns. Att äta choklad är det bästa som finns. Att åka fort med ribben en varm sommarkväll är det bästa som finns. Att vara kär är det bästa som finns. Att vara lycklig är det bästa som finns. Livet är det bästa som finns!

Tack alla älskade människor för att ni förgyller mina dagar! Tack min älskade häst för att du hjälper mig! Tack min familj för allt! Tack Gud (eller vem det nu är) för att jag finns här! Tack alla för allt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

I'm glad you had a good day; you deserve it! And don't worry, nothing's wrong with you; everyone has up days and down days. Or at least I certainly do so if you're crazy, I am too!

I love you :)

2010-04-28 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0