läskigt

ush och fy. Såg på nyheterna nu (ja, jag fyller 16 inte 60...) och hörde om vulkanen på island. ALLA flygplan är ju inställda pga av alla aska som finns i luften och flygplanen störtar om de får in de i motorerna. Hade jag rest hem liiite senare bara hade jag varit fast i USA, ja för... vem vet hur länge! As äckligt ju!
Och som den häst-människa jag är är min andra tanke: hur mår hästarna på island nu?
I morgon ska jag googla på det.
NU har jag läst musiken en gång. Har en helt knäpp konversation med en klasskamrat om att mitt huvud är en magnet för bollar och att jag har förlorat för många hjärnceller, och att jag nu har en dålig hjärna... någon som kan gissa vem jag talar med? Nej, det är inte sara! ;)
Håller på med matten också! Men snaaart går jag 20cm till sängen.. snaart... ska bara plugga liiite till....

Sov sött!
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0