matte-nationella-är-jag-inte-taggad-för

Nej det är jag absolut inte.... ush! I morgon är det första delen, så nu ska jag plugga inför det.
Stackars er som läser denna blogg. Det har blivit en plugg-blogg! Kankse ska döpa om den till: www.tjejensominteharnågotlivutöverskolan.blogg.se? Hade ju passat bättre nu i fyra veckor framöver. Sedan släpper det! Ledsen men ni får hålla ut (precis som jag ;D), för sen kommer luncher i parken, långa ridturer, roliga sommarfester, balen och sedan slutar jag nian. Va? Jag, Ska jag sluta nian? Har jag gått klart de nio obligatoriska åren? Har jag redan gått tre år i högstadiet? Kan någon tala om när tiden började springa och gå dubbelt så fort!?
Kan inte fatta att jag fyller sexton och vissa vänner tar studenten nästa år... helt sjukt!

Nu är det matte som gäller!

PUSS OCH KRAAM!
Ida

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja gud ja vad tiden springer! Kan fortfarande komma ihåg när vi satt och fikade i din lekstuga,byggde koja i skogen och allt det där !! Och nu nian för mig o gymnasiet för dig! Det är helt sjukt asså .... :P hahah :)

2010-04-15 @ 18:04:40
URL: http://lolloloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0