Matte patte

Yes, denna gång är inte min bok en kille, utan en tjej med bröst. Jag måste antagligen förtydliga att vi bara är vänner (jag är fortfarande olyckligt kär i min fysikbok men vi har det lite jobbigt just nu...), så det inte blir några skriverier i tidningarna menar jag! haha!

Nej, men i dag kom jag hem runt sex och sedan dess har jag pluggat matte. Ska nu tvätta håret och resten av kroppen! Jag försöker  tvätta mitt hår så sällan det bara går men jag måste göra det minst varannan dag! Annars blir det riktigt äckligt. Jag har märkt att jag talar om onödigt mycket knäpp fakta om mig själv för er! Men det har nog att göra med att jag är just knäpp! haha! ;)

Snerra mådde bättre i dag! Ingen feber alls, var inte svettig då hon tog in och hostade bara några få gånger. Vetten kommer i morgon endå, så att vi kan vara på den säkra sidan. På tisdag är det nämligen tävling och det hade varit sjukt kul att få vara med på den!

I dag fick jag även tag i min andra sommarjobbs-givare (klaga inte på namnet för vad ska jag annars kalla honom!? haha) och vi har nästan bestämt datum för möte! Roligt!

Måste skynda! Matte och Spanska väntar! Jag är också fruktansvärt hungrig och det luktar gott från köket (papi är hemma ;p)
Puss och kram

(Senare lägger jag upp bilder från dagens bakning! kika in då!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0