Min söndag

Min mage är så konstigt! (jag har skrivit det någon annan gång tror jag) Nu sitter jag här och försöker plugga engelska inör provet i morgon. Men magen gör så ont att vi får se hur det blir med skolan i morgon... :( har verkligen inte råd att missa mer i skolan känner jag dock!

I dag gick jag upp kvart över sju och pluggade ett tag tills bilen gick till Landet och Mormor. På Landet var det jobbintervju och jag hoppas, hoppas, hoppas att hon tyckte om mig! men jag har tuff konkurans, nästan alla goa tjejer hade sökt dit visade det sig, och hon anställer bara två! ;)

Sedan åkte vi till Mormor och Morfar. Älskar att vara där, det är så mysigt! Vi kunde inte vara där så länge tyvärr men lite lunch han vi få i oss! Sedan bar det av till stallet där det gick bra! Snerra var dunderfet men så är läget. Hon var duktig och redigt svettig när jag släppte ut henne. Hon hostade inget fram tills hon kom till hagen. Då fick jag sjukt dåligt samvete över att jag ridit henne svettig (oj vad fel det lät...), men hon verkade må bra och var pigg så det är nog inte så mycket att göra åt!

Får lite klagomål på att jag skriver för långa inlägg och att igen orkar läsa dem, så jag försöker fatta mig kort! ;)

På tisdag är det tävlingsträning, jag kommer skita ner mig av nervositet! Men kul ska det bli!
Nä, nu väntar en förhoppningsvis nyttig vecka med mycket skola och häst!
Hoppas bara magen slutar spöka...

Puss och kram!
Ida


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Awww I hope I'm not the person who complained about your posts being too long! I LOVE your posts, no matter the length, but sometimes I'm just too busy/tired to read it all in Swedish since it's a little harder than English for me, obviously.

Sounds like you had a nice Sunday though! Say hi to your grandparents for me next time you see them. I hope you get the job! (Even though that'll make our summer plans together a little more difficult, at least you'll have plenty of money for shopping ;))

Love you!

2010-04-26 @ 03:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0