o yeah vilken dag!

Ja, denna dag har varit HELT underbar! Skrattat mycket och fått roliga besked! Fångade en fruktansvärt rolig bild på Antonia som ledde till en våldsam catfight, ska jag lägga upp den här kanske? ;)
Desutom var vädret helt okej och lektionerna hyfsat roliga!

Nu på eftermiddagen åkte jag till stallet med buss (Jo, jag klarade det! utan att hamna på fel buss!) eftersom tävlingsträningen började klockan sex. Jag fick mängder av bra tips och hyfsat bra poeng totalt. Dessutom blev jag jätte stolt eftersom jag fick beröm för min sitts! Jätte glad blev jag också när jag van över Lollo och Oscar i att galoppera fortast. För er som varit på mitt stall vet ni vad slingan är, och för er andra så är den nästan 1.8 km lång. Hela denna slinga tävlade Snerra och Oscar om första platts. Behöver jag ens tala om vem som van? ;) Snerra såklart! haha, nej men Oscar var ovanligt snabb och höll nästan jämn takt. Till och med framför ibland.

Jag vill också säga att Världens bästa Elin fyller år i dag! Villket är roligt! Gå in på hennes blogg och skriv grattis, då hade hon blivit jätte glad! :D

Nu har jag MASSOR att göra!
Puss och kraam!


(torkade aprikoser är gooda!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0