plögg

Klockan är halv tre och vad har jag gjort i dag? Ridit.
Det är det enda jag har gjort i dag! Fan att jag var så trött nu är jag ju super stressad!

Kort uppdate bara om ridningen: I dag tänkte jag verkligen på att rida med kroppen och snerra var jätte samlad och fin! Dock mådde hon inte speciellt bra, hon var pigg men lite dålig. Så nu har jag googlat ett bra tag på vad det kan vara...:/
Annars var hon bäst! Som vanligt!

Nu har jag käkat lunch, knäckebröd och grekisk yogurt! mums!

Nu ska jag ta itu med listan av läxor jag beslutat mig för att hinna med innan måndagen!
* Sidorna inför Fysikprovet
* So-arbetet
* Kärleksarbetet
* Bild-arbetet
* Biologiläxan
* Enegelska läxan
* Öva inför engelska provet
* Musikläxan
* Musik-arbetet
* Bli klar med tekniken
* Öva inför matte nationella

* Öva inför matte nationella nästa vecka

Förstår ni varför stressen ökar? ;)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0