Som antonia sa: Jag är överbelastad

Hej bloggen. Dödligt trött från igår orkade jag inte masa mig till skolan utan var hemma och vilade.
Blir inte något roligt inlägg alls i dag eftersom inget roligt hänt i dag! eller jo jag ska träffa min fina häst och har pratat med både Sara och Antonia. Men annars har inget varit bra. Bara fått reda på att de fyra följande veckorna kommer vara som att leva i helveeeetttteeeet....... Ska nu återgå till mitt härliga skolarbete som jag älskar så mycket att jag vill ha sex med det! Märker ni hur positiv jag är? det går så häääär bra med mitt nyårslöfte om att vara positiv. Jag tror snart jag skiter i mitt mål om över 300 poäng och struntar i  advokat-målet, jag väljer hästgymnasium istället och gör det jag älskar resten av mitt liv! Orkan inte med detta längre....  puss och kram från en deppad ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0