stress-mage...

... har jag! Den förstör verkligen allt för mig och den är såå fruktansvärt kännslig min mage! Så fort jag stressar det minsta dampar den sönder, så nu ligger jag här i soffan och är heelt död.
Jag har en kommpis som klarar hur mycket som helst! Uppe tidigt, lägger sig sent. Sjukt duktig i skolan och på det hon gör på fritiden. Dessutom är hon en fantastisk vän och har nog alldrig fått ett raseriutbrott av trötthet. Men jag klarar inte av tempot hon håller, jag klarar inte av hälften ens. Detta får mig att skänna mig jätte klen och patetisk. Men antagligen är det bara att axeptera hur jag fungerar. När jag stressar säger min mage och hjärta emot, innan det går för långt. Men jag fortsätter ändå pressa mig själv lite längre än vad jag klarar av och då blir det så här.
I dag på matte nationella höll jag inne kväljningar säkert mellan 4-6 gånger, ingen härlig kännsla kan jag rala om!

Nu tittar jag på Top Model och samlar mig lite, för i helgen blir det stress igen! ;)
Oj, en tjej åkte ut från Top Model för hon var för smal! Framsteg i modellvärlden! haha!

Ska nu titta på GG!
Puss och kram!

(Ps. Har kanske hittat en klänning till balen! Ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0