Trevlig kväll

Hej Bloggen!
Nyss hemkommen efter en super god mexikansk middag (åt ''way to much'') och en shoppingtur på ett jätte mysigt och snyggt shoppingcenter. Det blev varsin plattång till mig och Syster, med lite olika hår-stylings-produkter och en klänning från Abercrombie. Den är vääldigt kort eftersom den kommer från barnavdelningen, hehe. Men jag kunde inte låta bli. Tänker att med ett par hotpants eller tunna vita strumpbyxor under kan det nog bli bra! ;) Ni skulle sett tjejens min när jag sa att klänningen var till mig, haha. Om blickar kunde döda.... haha!
Killen (mannen/gubben) som sålde hårgrejerna var jätte mysig. Hur trevlig som helst, så nu har jag en till vän på Facebook, haha!
Ska tvätta av sminket och krypa ner i sängen. I morgon blir det frukost på Starbucks, shopping och Tampa. Och vad finns i Tampa!? Alex och Madde! wiii! En bra dag helt enkelt.
Hoppas alla änglar där hemma har det lika bra!
Puss och Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0