April 18, 2010 (försenat, skulle ha publicerats tidig morgon)


Morning cookies!
Sitter nu här med världens godaste frukost! Grekiss yogurt med hallon, mussli och honung! En rikig lyxfrukost som man får unna sig på helgerna! ;)
Ska böra plugga engelska nu

Inatt drömde jag om dig, min Vän Anna-Stina. Jag drömde att du var på besök i min skola. Jag minns då du gick in genom dörren och jag frågade chockad och förvånad hur du kunde vara här. Du svarade att du var tillbaka. Jag visade dig runt och vi skrattade. Men helt plöttsligt började ett piano spela och du talade om att du var tvugen att åka. Då vaknade jag...

Anna, jag saknar dig varje dag! Hoppas du har det bättre var du nu än befinner dig. Jag är tacksam över att du ibland besöker mig i mina drömmar!
Anna, Kom tillbaka!

 

Puss och Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0