Våår

Som jag skrev på min facebook i morse: Med håkan i öronen och solglasögonen på, så känns det som vår!!
Och det gör det ju verkligen, helt underbart! Satt ute och pluggade förut!

Eftersom jag är har ett prov och ett viktigt läxförhör i morgon blir det inte mer än detta i dag men måste bara tala om  vad dagens skratt var:

I dag hade vi SA dag, vi arbetar med ett stort arbete helt enkelt. Vi pratade mycket om annat än vad vi skulle med huvudämnet var ett tag namnet på antonias blivande föl. Det skulle likna Briar, fölets pappas namn. Efter några knäppa exempel, bland annat Brrraaian och Brunte, utbrister sara: Ballong arsle!
Och där dog vi av skratt! Så fruktansvärt roligt! Ibland undrar jag vad det är för fel på oss, antagligen är vi bara almänt sjuka i huvudet.

Tillbaka till Herr Fysik, och i dag har vi ännu en rolig Herre med bland mina män. Herr Biologi. I morgon ska jag äntligen göra slut med båda två. Jag som trodde att förhålandet med Fysiken var över förra veckan. Ack så fel man kan ha!

Puss och Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0