Varför ska killar alltid tävla!?

Precis! kom precis hem från gymmet efter en springmarch mot en basketstjärna eller liknande. För han såg ut som en redig High-School-boy med muskler och köret. Självklart skulle han tävla. Ökade jag ökade han, flinandes. grr....

I alla fall. I dag har vi solat hela dagen. Men eftersom jag ser ut som en engelska (mammas uttryck, dvs. ljus hy) så är jag knappt någe brunare alls. Men en liiiiite tydligare linje har jag allt fått. Så mycket mer har jag inte att säga om i dag. Vi ska snart ut men innan dess ska jag göra mig i ordning. I morgon ska jag shoppa och åka till mina fina kusiner i Tampa!

Puss och kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Alexandra

KOM SNART!!!! :)

2010-04-03 @ 02:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0