Vill tjocka mig

Ja, det vill jag! Har en sådant sjuuukt socker sug! Någon mer än jag som får det en gång i månaden? ;) haha, just nu drömmer jag om en stooor maraboo mjölkchoklad, frödinges chokladkaka med sprutgrädde, skolans hallonpaj... ben and Jerry glass! Kan även tänka mig Antonias mumsiga kakor, och lösgodis! ååååh, vad mumsigt!
Men nej, jag skaaa hålla mig! Jag ska, jag ska, jag ska! Har inte ätit godis på länge nu, inte ens choklad. Kakor år jag ju i helgen men, men.

Till mellanmål i dag blev det scones och yogurt med honung och mussli... inte så nyttigt det heller kanske ;)
Men jag ska rida i dag, så det blir liite träning i alla fall! haha!

Nej men jag har sjukt mkt att göra tills i morgon så, seee yaaa laateer! Puss


mmmm.....

Kommentarer
Postat av: Igge

hahaha förlåt mig men sprutgrädde får mig att tänka på något annat. High class humor, oh ja;)

2010-04-28 @ 20:11:35
Postat av: Alexandra

You're much healthier than I am! I eat chocolate literally every day; my mom has a stash in the cabinet and we eat it after dinner. What a strong woman you are! :)

2010-04-28 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0