Green Day

Ja, gårdagskvällen var helt underbar! Jag hade så fruktansvärt roligt! Jag, Johanna, Sara och Antonia har i stort sett bott med varandra hela helgen. Bara korta pauser från varandra har vi tagit, och det har varit så mysigt!

Igår bestämde vi oss i alla fall för att sätta oss på berget ovanför Göteborg och lyssna på Green Day och ha det mysigt. Problemet var bara att vi inte hittade rätt berg... he he. Istället hamnade vi på ett annat berg nästan precis vid skolan och vi hörde knappt musiken men sjukt kul hade vi i alla fall. Egentligen skulle vi mött upp några andra men vi var för lata för att flytta oss från vårt eget lilla berg.

Eftersom jag är den mest klantiga personen som finns, var gårdagen inget undantag. Jag spräckte bland annat hela byxan då jag hoppade i en buske, så hade rumpan velat hade den lätt kunnat trilla ut. Inte speciellt charmerande. Men det verkar som om min klantighet smittat av sig lite på vännerna mina. Bland annat ramlade sara in i en taggbuske och blev sittandes där ett litet tag... Bussarna till antonia går inte speciellt ofta så vid elva var vi tvugna att springa till bussen och då var vi så kissignödiga att vi höll på att spricka alla fyra. Det blev nattamat, provsmakning av chokladpraliner, sång och ett våldsamt kuddkrig hemma hos antonia. Sara ramlade ner mellan två sängar och slog i rumpan medans jag trampade på en nål och spräckte vattenblåsan på foten. Satan i Gatan vad ont det gjorde, men roligt var det!

Jag märker att jag bara skriver om mitt liv just nu, ska försöka få inte lite bildcollage eller grejer i morgon!
Hoppas ni hade en lika underbar lördag som jag, puss!!


Det Blev Många Pussar igår... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0