Jag är knäpp

Jag är knäpp. För er som inte visste det kan jag tala om att jag är knäpp. Antagligen har ni redan märkt det. Jag är knäpp för att jag slänger ur mig saker jag senare ångrar och gör massa knäppa saker. Men mest är jag knäpp för att jag är som en jäkla böörskurva. Ja ni vet. Börsen går upp och ner, kan vända på några timmar typ. Sådan är jag. Fast jag ändar humör på sekunden. Helt plötsligt är jag överlycklig och sprudlar. Sedan vill jag inget hellre än att lägga mig i sängen och gråta. Jag är knäpp. Ibland önskar jag att någon kom och gav mig världens örfil. Så att jag ryckte upp mig. Jag behöver det ibland.

Just nu är jag ledsen. Troligen för att vi slutar i morgon. Jag känner knappt hälften av mina klasskamrater men kommer sakna dem ändå. Tre år är en lång tid. En riktigt lång tid.

Jag har sovit och tittat på film HELA eftermiddagen. Nu ska jag städa mitt rum, sen ska jag äta och sedan ska jag ut och gå i regnet. Jag älskar att vara ute när det regnar. Det känns så frigörande på något vis…

Hoppas ni har det bra! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0