Juni!

Herre gud! Hur fort gick maj på en skala? Det är ju juni, tredje till och med! Heelt sjukt!

Jag har suttit här och gjort bordsplaceringar inför lärarlunchen på måndag! Jag har lottat platserna men även korrigerat lite där jag tyckte det behövdes! Känns lite nervöst eftersom lunchens trevlighet på sätt och vis hänger på mig! Haha! Men nu tror jag det blir bra.

Skolan var som vanligt rolig och slapp. Satt och åt lunch på condeccos uteservering och erkänner att jag aldrig mer ska äta där. Det är inte prisvärt och inte speciellt gott eller mysigt. Nej, slut på condecco-besöken. Nuförtiden är det parken som gäller, så mycket bättre! Erkänner att igår då jag blev av med min Soho-oskuld blev jag lite kär i deras uteservering och utbud, så där kommer jag gärna spendera mina pengar på mat. Salladerna såg fantastiska ut… Men äh, det får vi ta en annan gång!

Nu ska jag sätta på lite sommar musik och måla min mask! Puss och Kraam!

 

Jag just nu i skjorta från Ralph Laurent, Solglasögon från Le Specs och shorts från Zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0