Lärarlunch

Dagen började med att jag åkte hem till Johanna på bamse-frukost med tjejerna. Jätte mysigt, behövde lite skoj efter det tråkiga beslutet om utegångsförbud kom. Efter frukosten bar det av till Park Avenue för lärarlunch med alla nior. Det var mycket trevligt och det skrattades en del. Lärarna hade tillägnat oss en sång och hela 9e höll ett tal. Det var faktiskt väldigt fint. Jag ska se om jag hittar en bild om vad jag hade på mig lite senare. Men jag var väldigt nöjd med min outfit i alla fall...! :)

Här nedan följer lite bilder från balen! Nu ska jag städa och äta något, magen kurrar.
Vi hörs senare, PUSS!


Några av killarna


Filippa, Clara och Sara såg fantastiska ut!


Sofia och Jag


Hela gänget utanför huset med två limosiner...!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

You look gorgeous! Can't wait to hear more about this :)

2010-06-07 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0