nytt nyttigt liv

haha, gick in och lästa lite bloggar n efter min promenad! japp, jag har börjat mitt nya nyttiga liv! (för 20:de gången?)
ska ut och gå varje dag! Var ute i en timme i dag och gick längst med havet, jätte skönt!
Sen sprang jag backen upp till huset och hoppade in i badrummet. Där gjorde jag mig iordning och nu sitter jag i soffan och äter lunch medans jag läser bloggar. Min sis kom hem nu och vi ska till stallet snart, hon måste bara sova lite först. Hon var med sina tjejkompisar i natt och gick och lade sig runt fyra så hon är lite seg i dag... ;)
Vi ska rida ut i dag tänkte vi! Sofia på Snerra och jag på lovisas Oscar! (Lollo: By the way red jag honom igår och han var lite lätt galen, haha. Tyckte det var galet kul på uteritt och sparkade bakut och gjorde andra glädjeskutt, jätte roligt! Han var galet pigg och tyckte det var sjukt tråkigt att stå still, då stog man och hoppade upp och ner eller skrapade i marken demostrativt, haha!)

I alla fall så satt jag nu och läste bloggar och hittade en läng till Ana Ginas blogg! Jäklar vilken cool och rolig tjej, jag säger som Blondinbella: ''Henne vill jag se mer av''! Hon verkar hur skön som helst. haha! Kolla in hennes blogg om ni inte redan gjort det!

Puss och kraam!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-14 @ 21:56:37
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Joey

Nttigt är bra ;P

2010-06-15 @ 11:07:09
URL: http://hunsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0