Soho!

Denna Onsdag var även den helt fantastisk. Jag är (precis som om jag inte sagt det en miljon gånger redan!) så sjukt lycklig just nu! Allting känns så fantastiskt bra! (utom att jag inte vet var min mobil är. Antar att den ligger i bilden någonstans....) I dag hade vi först gympa men jag försov mig, men han i alla fall. Duktig var jag och övade mitt självförtroende genom att åka till skolan osminkad (brunbuder räknas knappt!) Kändes rätt bra! ;)

Vi städade ut skåpen i dag också, kändes helt otroligt skönt men samtidigt väldigt sorgligt. Jag och Clara drog högtydligt ut nyckeln ur vårat skåp en sista gång och tackade plan tre för ett mycket bra år! Som tur är kommer jag ju tillbaka till hösten och får spendera tre till galna år på denna skola. Nej jag ska inte börja sjuan, utan ettan! ;) Min skola är nämligen både högstadie och gymnasie (även låg- och mellanstadie men dessa håller till i en annan del av Göteborg!)

Efter skolan gjorde vi lite ärenden. Jag fick köppt en mask till balen som jag ska pynta, och senare köppte jag även mina skor! Satt på Soho i ca tre timmar och bara pratade och njöt av solskenet med mina fina tjejor. Faktiskt skönt att det bara var vi, på sista tiden är det alltid så många andra med, vilket är fantastiskt roligt. Men skönt med lite ensamtid med tjejorna, om ni förstår vad jag menar? ;)

Var även i stallet! Nu för tiden får jag knappt rida alls, syster och mami rider hela tiden! Men en korstis fick jag sitta upp i alla fall, dvs rida till hagen barbacka efter att syster red för min tränare! ;)

Nu ska jag bege mig till badrummet, och sedan är det Middag! Mums!
Pusss


Min fika på Soho idag, fler bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yummy yummy yummy! Can we go there once I come to Sweden? :)

2010-06-03 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0