Sommarlov

Hej mina älsklingar! Sov ni gott? Jag vet att många av er ännu inte fått sommarlov, men även att många av er har det och jag hoppas att ni unnade er en jävligt lång sovmorgon första dagen på detta underbara lov! Jag kan inte förstå att det är sommar! Helt sjukt! Jag sov i alla fall till tio, vilket jag tycker är en nästan helt perfekt tid, lite för sent. Helst vill jag gå upp halv nio, men hallå! Första dagen måste man få sova lääänge!

Jag är ledsen för sjukt kassa uppdareringar under de senaste dagarna, men jag har verkligen levt livet och haft det helt underbart, ledsen att ni blev drabbade men jag tror att ni förstår! Nu är jag back in bussiness (hoppas jag) och ska börja blogga bra igen! tillbaka, till collagen och shoppingtippsen! Jag ska bli sveriges strösta modeblogg! haha, inte riktigt... ;)

Nu ska jag placera mig i badrummet och göra mig i ordning för dagen!
Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Iggue

10? Sent? Haha det tidigaste jag gått upp är halv 12! Hur ska jag klara av att jobba?

2010-06-14 @ 13:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0