Stääda

Nu har jag gått igenom hela min garderob! Jag hittade massa kläder som gav mängder av minnen, kläder jag glömt av, kläder jag önskar jag glömt... ;) Jag lade även undan lite kläder som nu bara är minnen. Som exempel har vi balklänningen som tillsamans med masken fick hamna i en låda uppe på garderoben. Den tar bara onödig platts i garderoben, och jag kommer inte behöva använda den mer. Inte nu i alla fall, men någon gång i framtiden ska jag nog få nytta av den! Detta var väl det enda positiva med utegångsförbudet, jag började städa! Jag har även satt på en tvättmaskin (pappa hjälpte lite, lite) och har skakat alla kuddar. Täcket och överkastet hänger ute och vädras. Jag har också damsugit hela rummet och gått igenom alla mina påsar! Jag samlar ju på påsar, ganska löjligt men sant!

Nu har jag lite kvar att göra! Ska gå igenom alla papper jag sparat under nian och även rensa gammalt smink! Sen får det räcka för idag, då ska jag titta på en film och platta håret!

Puss och kram!


Så här fin var min mask till balen förresten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0