Sunday

Åh, vilken underbart schlapp söndag jag haft idag!
Vaknade upp vid halv elva hos Antonia. Vi lagade brunch och tog det lungt. Sedan bar det av hemmåt och en härligt ofräsh Ida gömde sig bakom stora solglasögon längst bak i bussen....
Det blev duschen så fort jag kom hem och sedan lade jag mig i solen för att försöka få lite färg!
Jag var även i stallet på eftermiddagen då vi hade fodring. Jag ska erkänna att jag inte haft den minsta ridlust över huvudtaget de senaste två veckorna så jag har inte varit där sedan i onsdags! (oroa er inte, min häst överlever, min mamma och syster har varit där) Men idag när jag gick och pussade på henne kännde jag hur jag fick ett sug i magen efter att få rida igen. Jag riktigt längtade. Det var en underbar kännsla!

Nu när jag kom hem har jag skrivit ett Tal till morgondagens lärarlunch, som jag hoppas blir trevlig!
Ska hoppa in i duschen så hörs vi sen! PUSS!


Good Frukost! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0