Underbar dag

I dag har varit en så obeskrivligt underbar dag. På något vis känns det som om alla dagar är det nu för tiden. Skolan var rolig, som alltid nu för tiden. Efterskolan var det också roligt. Jag, sara och Johanna var och tittade på skor. Hittade ett par som var helt underbara, från Wildflower by Kenza. Hoppas på att mamma godkänner dessa! ;)
sedan skulle vi hem till johanna för jag behövde Johannas mammas hjälp med att sy in min klänning. Den blev jätte bra, så det var skönt att få det fixat! men innan dess var vi hemma hos Max. Johanna hade ingen nyckel så vi våldgästade honom ett tag... När vi väl fått nyckel och blivit insläppta gjorde vi världens godaste lemonade. Sedan åkte sara med mig hem och vi begav oss in mot Liseberg för Salem Al Fakir. Där mötte vi upp en hel del människor och det var jätte bra. men jag blir så himla lätt uttråkad på konserter, Om det inte är riktigt mycket drag vill säga! Så vi köppte mjukglass och gick gasten. Jag var skit rädd och försökte gömma mig i rasmus som gick framför hela tiden, det gick sådär... ;)

Nu kom jag hem och måste hoppa in i duschen efter lite kvälsmat!
Puss och kraam!

Vill haaa.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0