Vad är väl en bal på slottet?

Ja, det kan man ju fråga sig. Balen måste jag erkänna inte var något vidare rolig. Kan inte riktigt förklara, men en besvikelse blev det i alla fall. Det slutade med att jag (sur som f*n), sara, antonia och Johanna åkte hem till saras systers lägenhet inne i staden och deppade. Eller jag ville deppa och bara sova men Sara fick mig på fötter och i 11cm klackar begav vi oss ut i natten i jakten på socker! Vi gick huuur länge som helst och efter två telefonsamtal och galna raggargubbar var jag på strålande humör! Och som jag alltid blir vid den punkten, full på livet. Haha!

Efter ett tag fick vi äntligen tag i en affär! En seven eleven som inte höll på reglerna och var öppen klocckan kvart i ett. Men tur var det. Där köppte vi brownie, mjölk och godis. Vi saknade fem kronor vid betalningen så jag tiggde till mig fyra kronor av ett gäng killar som var så snälla så, och sedan fick vi ytterligare en krona av killen som tog betalt. Han sa att han vände på ordningen...! ;)

När vi kom tillbaka hade jag gigantiska vattenblåsor under fötterna så vi lade oss ner och åt en massa gotti! Sen däckade alla utom antonia framför TV:n och vid tre sov vi alla sött!
Morgonen som vi ut ordentligt! Till elva, och vid halv ett (då jag och sara varit och handlat mat och tabletter...) åt vi världens godaste frukost: Johannas pankakor!

Men balkvällen började bra hemma oss mig. I solskenet på altanen var det fullt av glada vänner och i två vita limosiner begav vi oss mot balen! Det var riktigt roligt! ;)
Bilder kommer!

Vill ni veta mer vafd jag gjort i dag? Slappat på stranden med Alice och Julia! Vi åt muffins, piggelin och jordgubbar och hade det jätte mysigt!

Kvällen spenderas med roliga vänner men hur är inte riktigt solklart var!
pussss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0